Jak interpretować różny status zamówienia?

Nieobsłużone – Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone i czeka na realizację, po opłaceniu zamówienia powinno zmienić status na Realizowane.

Realizowane lub w trakcie realizacji – zamówienie jest przez nas realizowane.

Może być na etapie produkcji, pakowania lub przekazania do wysyłki.

Najprawdopodobniej w ciągu 48 godzin lub max. 5 dni roboczych zostanie dostarczone do Ciebie.

Wysłane – Twoje zamówienie zostało wykonane, nadane pocztą lub kurierem i jest w drodze do Ciebie.

Jakie są możliwe opcje wysyłki?

Oferujemy trzy formy wysyłki:

Kurier – korzystamy z usług firmy DPD.

Pocztą polska – przesyłką poleconą lub priorytetową.

Paczkomaty – dowolnie wskazany paczkomat na terenie Polski.

Jakie możliwe są formy płatności za zamówione produkty?

Oferujemy 3 formy realizacji płatności:

Płatność z góry – korzystamy z bezpiecznego i ekspresowego systemu płatności internetowych PayU.

Płatność z góry przelewem bankowym – tradycyjny przelew bankowy.

Płatność przy odbiorze (za pobraniem) – rozliczenie następuje przy odbiorze przesyłki  u kuriera lub listonosza.

Gdzie znajduje się numer konta do wpłaty?

Przy dokonywaniu zamówienia generujemy automatyczny link ze szczegółami zamówienia, który wysyłany jest na Twój adres e-mail.

To tam znajduje się nr konta do wpłaty, jeśli decydujesz się na tradycyjny przelew bankowy.

W sytuacji, gdy wybierasz opcję płatności PayU, naciśnij ikonę Twojego banku i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Jeśli na liście banków PayU nie ma Twojego banku, numer konta do wpłaty znajdziesz wybierając przy płatności taką opcję jak „Druczek płatności”.

Czy można zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?

Tak, jest to możliwe, ale tylko gdy nie rozpoczął się jeszcze proces realizacji zlecenia.

Wówczas skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail lub zadzwoń.